Moje zdjęcie
Jak widać różności u mnie nie lada, bo różności mnie interesują. Staram się rozwijać w kierunkach, które sprawiają mi przyjemność. W tygodniu jestem opiekunką do dzieci, mając przerwy na pokazy Clowniarskie, w weekendy jestem pilnym studentem Pedagogiki Specjalnej, wieczorami spotkacie mnie z płonącym hoola hop na ulicy, a gdy jestem sama dłubię przy koralikach. Jest tego dużo i wszystko możecie tu poznać. Uwielbiam szczury, nie znoszę kotów. To ja, taka pomieszana. Kocham ognień. Zimę. I wiatr.

środa, 20 lipca 2011

piękna jesień tego lata

Pogoda średnio dopisuje treningom, czy spacerom, na szczęście ostatnio złapałam tempo robienia biżuterii, jakiego dawno chyba nie miałam. Mniej więcej para na dwa dni, to u mnie dużo :P Nadal nie mam srebra, więc zajmuję czas w taki sposób, tym bardziej, że od połowy sierpnia zaczynam pracę (w końcu!) z czego się niezmiernie cieszę :D A teraz skarby, które zrobiłam. Jutro będzie wpis bardziej ubraniowy, bo ostatnie przeceny w sklepach ogarnęły mną do przesady ;)
Niestety zdjęcia nie są za ciekawe tym razem, jednak nie mam już tych rzeczy, więc muszę się nacieszyć takimi.






4 komentarze:

  1. no niestety, pogoda niezbyt udana:( mam nadzieję, że się poprawi i Sierpień będzie piękny! a gdzie to jedziecie? zazdroszczę, bo my jak narazie nigdzie się nie wybieramy:( a co do włosów, ostatnio zaczęłam używać farby fryzjerskiej, dlatego kolor jest bardziej marchewkowy, niż czerwony, a dredziaki też miałam czerwone raczej:) ale piękna biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  2. A dzięki :) Na Pomorze wybywamy, więc mam nadzieję biegać w kostiumie po plaży i pluskać się w ciepłym morzu :P Kurczę, to znaczy, że nie uniknę wizyty u fryzjera chyba, bo szału dostaję z tym kolorem :|

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniutkie te koralikowe:D

    P.S. Twoje koty uwielbiam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i dobrze wiedzieć, że kolczyki się przyjęły ;P

    OdpowiedzUsuń

dzięki za każde słowo