Moje zdjęcie
Jak widać różności u mnie nie lada, bo różności mnie interesują. Staram się rozwijać w kierunkach, które sprawiają mi przyjemność. W tygodniu jestem opiekunką do dzieci, mając przerwy na pokazy Clowniarskie, w weekendy jestem pilnym studentem Pedagogiki Specjalnej, wieczorami spotkacie mnie z płonącym hoola hop na ulicy, a gdy jestem sama dłubię przy koralikach. Jest tego dużo i wszystko możecie tu poznać. Uwielbiam szczury, nie znoszę kotów. To ja, taka pomieszana. Kocham ognień. Zimę. I wiatr.

czwartek, 3 listopada 2011

Znowu przerwa...

Mało mnie ostatnio na blogu, mam nadzieję, że osoby zaglądające regularnie nie będą miały mi tego za złe. Tym bardziej, że widzę nowych obserwujących, co jest bardzo miłe :)
Wytłumaczę się z nieobecności, ponieważ zaczęłam jeszcze drugą pracę w tym oto miejscu --> klik! i małe urwanie głowy na razie mam, ale obiecuję, że jak już oswoję się z nową sytuacją i znów nauczę organizować czas według nowego planu, to nadrobię wszystkie zaległości. Dodatkowo zapowiadam, że niebawem będzie u mnie trochę słodkości dosłownie i w przenośni :)
A na daną chwilę mogę zaprosić Was do odwiedzenia mnie w pracy i wypicia naprawdę dobrej świeżej kawki :)




4 komentarze:

  1. I niech Ci się dobrze pracuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za przemile odwiedziny, bardzo klimatycznie tu u Ciebie i jak pieknie pachnie na kawe :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w drugiej pracy:) A przez te foty to idę sobie zrobić kawę;)))

    OdpowiedzUsuń

dzięki za każde słowo